sobota, 7. februar 2009

Rogla.

Začeou bom z OMG!

Dans biu na rogli, bordou, prvič v tem letu sicer, kot neke priprave za projektni tedn. Jst sm na usak način hotu bordad in prvotni načrt je biu Gače sam dokler ne dobim tista feelinga. No in zutri pogleda Anže na net, in vid da so gače zaprte. Ob pol 9 smo se odločil it na Roglo, pač ker je najbol položna xD. Bla ja douuuuga vožnja, pol k pridemo, ugotovim da sm uzeu(doma mam 2 borda) tamal bord, seveda mi je premejhn. Čeulu sploh nism mogu spravt v vezi, in pol k mi to nekak rata nobena vez ne gre čez čevl xD. Pol sm nekak se prvezu tko počes z eno. Ja sj vem da sm nor, čeuli so gledal tok čez strn da ko sm sam mal zaviu u levo, al pa pač stau sm meu čeule u snegu. WTF! No sam useen sm reku da me nč ne ustau, tko sm se z premejhnim bordom spravu geekat :). Morm rečt da prve dva spusta sta bla ččisti polom, usakih 5m na riti ali na glavi, plus tega pou na sidru. Sam sm reku da me nč ne ustau pa da ga j**** :D. No 3 vožnja je bla že kokr tok, pol je že šlo, in dobr da je biu Obsesion Session da nism mogu v park xD. Sj ne bi šou tud drgač (A). No Pol sm tko gledou pač tiste bogove na deskah, u tko lepih bundah, pa tko zakon hlačami, da ne govorim o vezeh pa kapah, pa rokiavicah dilah, čeulih itd.itd. Bli so zakon, to hočm bit jst. Vidm se u tem, ker morm rečt da mi gre res dobr, že skor obvladam. Uglaunm še ene parkart nekam bordad pa bo. Amm med tednom če se bo komu dalu gremo lhko na gače za kake 3-4 ure :D. K to je men čist dmejn.
www.SlikoMat.com
Tole je iz Obsesion Session, ne vid se veik, ker pač iPhone je totaln nesposobn. ^^

p.s. Kumi čakam projektni tedn. Ne morm odstrant misli o tem :D.

Lep pozdrav. Jaka ^^

1 komentar: